16 Mart 2012 Cuma

limango ve çekler

Limangonun vakti zamanında yaptığı 20 tl lik çekler vardı üye olunca veriliyordu o link ölmemişti:) ve ben o linklede çok cici şeyler aldım ama şu anda link çalışmıyor rahmetine kavuştu ehh limango yetkilileride biryerde uyandı ama

gelelim onlarca olan limango alışverişimin birtanesine tepe home çok severim country ağırlıklı hoş temaları var bende evim country olsun ama modernde olsun diyenlerden olduğum için kararında alıyorum aldıklarım :)

çok severek aldığım önlüğüm fırın eldivenim ve ekmekliğim




4 yorum:

pempe gönlüm sende dedi ki...

çok tatlıymış:) bende english homedan yaptım böyle bir takım:) ama seninkinede bayıldım:)

hayatın gizemi dedi ki...

ben seninkindende alcam canım onda kaç zamandır gözüm var çok güzeller çiçekli çiçekli

yeni hayat dedi ki...

çok tatlı bunlar yaa güle güle kullan;)

hayatın gizemi dedi ki...

yeni hayat çok saol öyle grdüm aldım hemen :)